17 Oct 2013

今日好早出到門口....諗住夠時間可以叫D 平時唔夠時間食o既野...點知就係太早...未有住...




 下晝去左新釗記....好耐冇食過撈麵....突然好想食....


放工經過阿信屋....無意中見到呢盒百力滋....即刻買番一盒.....


今晚約左個朋友食飯.....因為大家都鍾意食餃子....所以去左灣仔間餃子源....


之後再去後面街間大龍鳳飲番杯....傾下計.....又一個愉快o既晚上....



14 則留言:

  1. 回覆
    1. 未食喎, 不過我見係限定版, 買盒試下咋

      刪除
    2. 唓!! 有多o野都出限定版架啦.

      刪除
  2. 忙了一天,下班後,喝一杯,聊聊天,寫意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 如果第二日唔使返工仲好添

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我平時又唔多去, 只係約左人未夠鐘, 入去逛下咋

      刪除
  4. ???乜富貴早餐咁晒時間?個謎語好深!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係話唔夠時間去食, 冇話係富貴喎
      只係有d 野係即叫即整, 要等啫

      刪除
  5. 呢隻百力滋有咩咁特別0者..
    係上海見有大閘蟹同麻辣火鍋味添.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都買左pack 上海蟹味喎
      但冇乜蟹味
      其實除左上海蟹, 四川麻辣
      仲有北京烤鴨同埋廣東魚翅味

      刪除
    2. 呢d野我冇咩興趣 , 但幾年前係上海買過包大閘蟹薯片, 真係超正大閘蟹味.個包裝仲分公同乸, 真搞野.

      刪除
    3. 分公同乸? 咁都好得人驚喎

      刪除