26 Oct 2013

尋晚飲左 d 酒....今日訓到好晏先醒....突然好想食燒鵝髀....
過去西環波記....諗起Ray哥又住o係果邊....所以叫埋佢一齊食...


其實山長水遠過去...唔係只係為左燒鵝髀...而係要去中環Clarins買野...
佢呢兩日做asia miles promo...我見有個女人買左成兩萬蚊野...送o既里數可以換到日本機票..


下晝約左Tim哥同 Ivan打波...原本仲有Stan...但因為佢有事黎唔到....
臨時叫左 Eddie同埋阿海出黎.....打左一個鐘波.....


天涼開始轉涼....最啱就係去烚下烚下....今晚晚餐又係嚴重超標...聽日又要去做運動..



10 則留言:

  1. Clarins乜只係中環先有咩?

    回覆刪除
  2. Cardio有效消脂,打波斷斷續續沒乜用架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係喎, 我覺得打波仲攰過跑步同游水

      刪除
    2. 係啲專家研究運動嘅報告,你可以唔信我,反正浪費都係你嘅時間。

      刪除
    3. 咁我去打波, 最主要又唔係為左減肥, 所以都冇乜所謂

      刪除
    4. 都話魚仔去游水打波係另有目的架啦.

      刪除
  3. 你專程去掃貨⋯有冇換到張機票呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地買兩萬蚊就一張機票啫
      我買得果一千幾百
      邊有機票

      刪除