11 Oct 2013

一早六點就要出發去機場....




因為唔夠時間食早餐...要挨到上飛機先有野食...


去到上海差不多十一點...先去酒店放低行李...


再去食lunch....第一次食北韓野...不過其實同平時嘅韓國野差唔多....


食飽之後....去左新天地....


行左一陣...坐低飲番杯野...


休息下...又夠鍾去食晚飯....大閘蟹...


食飽只不過八點...行出外灘散下步...


再去和平飯店間Jazz Bar...飲番杯...第一日行程結束...

14 則留言:

  1. 和平飯店聽現場爵士樂,以前去過一次,個FEEL 好正!大閘蟹味道如何﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,都幾好feel
      我本身唔太好,但都覺得幾好食

      刪除
  2. 北韓窮到唔夠野食,果餐應該係飢饉餐架!等你呢啲闊少體驗吓無錢嘅苦況。
    踏入秋天上海一早一晚都凍架,帶多件外套,小心一番到呢香港又病過再請病假就唔好啦!老細一定俾個黑面。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗果餐飯喺北韓黎講,可能算係好富貴
      上海嘅天氣比我想像中冇咁涼

      刪除
  3. 旅途愉快!
    真實的北韓肯定無咁豐富。

    回覆刪除
  4. 北韓唔係食樹皮樹根咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知喎
      如果有樹皮食
      我會留D比你試

      刪除
  5. 過咗黃金周遊上海應該無咁多人,天氣又無咁熱!外灘真係好靚^^

    回覆刪除