3 Oct 2013

Canteen o既早餐...好似已經好耐冇新野......


有好幾次都想去食呢間海南雞飯....不過次次都冇位....今日我醒喇....
早d 打去book定位....但係可惜我想食o既無骨雞髀飯都係賣晒...雞胸都好過冇啦..


等到喇等到喇....鍾意左呢件衫好耐.....不過太貴唔捨得買....而家終於有discount...


今日好鬼攰.....放工都係返屋企.....臨返去前...食番個early dinner....



12 則留言:

  1. 日日在同一地方食早餐,當然好容易覺得無新意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都冇法
      最緊要平嘛
      比出面平三份一架

      刪除
  2. 自己整早餐唔係會更平?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我好早要返工, 唔夠時間屋企整早餐食

      刪除
  3. 件衫幾靚,我都想買件!

    回覆刪除
    回覆
    1. 花呢碌都啱我呢個老人家,應該著得好睇過 model。哈哈!

      刪除
    2. amour,我一睇就已經鍾意,難得等到有減價 :)
      搞一爺,你講乜都得,都係得你自己會知啫

      刪除
  4. 做乜唔自己整早餐呢? 你個雪櫃仔e+有乜用??

    回覆刪除
  5. 件衫又幾好睇噃~~~平咗即幾$?

    回覆刪除
    回覆
    1. 由四百幾減到三百幾
      其實都唔係好平,不過都好過冇得減

      刪除