23 Oct 2013

等左好耐....電梯都未到...點知原來壞左....一早就可以做下運動...


今朝o既早餐....食得好趕......


有d 飽飽滯滯...諗住唔好食飯...食番個常餐...但唔記得左我今朝都食左雞蛋添..


最近我都裝左呢個輸入法o係手機....真係唔錯....認香港字準好多....寫字都快d...


天氣涼左..因為驚d 水會凍....已經好耐冇去游水... 不過今日又好想去游下...
原來比想像中可以接受喎......黎緊可以再去游下.....


游完水都唔太肚餓....我諗我真係食滯左......食番清d 先....



12 則留言:

  1. 日日跑樓梯你可以食更加多野
    11月咪有暖水囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你D 建議真係好好o既啫
      而家YMCA都係室內, D 水都唔算好凍

      刪除
  2. 魚仔咁易病就唔好依家秋凉去游水啦!小心啲好!
    後生仔就可以亂黎狂食野,有節制啲好。唔怪得成日病啦,老咗要錫身啲,真係人老心不老。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為咁, 所以我近排先游少左, 不過而家暫時又好似OK 喎
      我老架喇, 就黎牙都甩

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實耐唔耐行下樓梯當做運動, 都ok o既

      刪除
  4. 呢度YMCA池水係恆溫暖嘅⋯春夏秋冬都係一樣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港都應該係, 不過沖身同埋上水面果下都有d 凍

      刪除