9 Sep 2013

上次食完...念念不忘....所以encore...



Yahoo搬blog o既速度真係好慢好慢....


下晝同B 兩個人出去食lunch.....我都唔知原來除左食開果間....
仲有另一個地方都有墨魚鬚河食....而且都幾好味添....


仲有大把時間....可以去shopping.....


見到呢罐梅酒幾吸引.....買黎試試....


剪到d 頭髮咁短....真係好爽....平時出去食完lunch一定成頭濕晒...今日仲係好乾爽...


破壞皇阿妹今晚終於返英國開學....阿媽又係驚死佢冇得食咁...又搵個借口去大魚大肉..



14 則留言:

  1. 剪到咁短唔靚仔lu. kakaka

    回覆刪除
  2. 你喱個頭叫游水裝呀!好爽嫁。喞伯父嘅至愛。
    百有都係想揾個借囗一家人Happy擦餐飽啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你應該都係呢個髮型喎
      但我個肚已經到左極限

      刪除
  3. 梅酒味道如何﹖喝過後,告訴我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲未飲呀
      不過其實係果d梅酒梳打
      所以我估應該唔會好濃味

      刪除
  4. 原來你妹在英國, 今日英國天氣驟降, 要著多件衫先落機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個名突然變得咁長o既 :)
      佢唔怕凍,落雪都唔使著褸出街

      刪除
  5. 梅酒⋯應該係汽酒!!
    你妹妹係英國無乜機會食咁大棚人嘅和菜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,呢隻唔係純梅酒,應該加左梳打
      佢都唔恨食 :)

      刪除
  6. 完全同意, 英國真係無啖好食 :(

    回覆刪除