12 Sep 2013

真係峯回路轉.....雪菜肉絲消失左一日...又出現番...



公司好似有套劇做緊....竟然出現左架McLaren 做宣傳....襯朝早唔多人..影多幾張相..


下晝得兩個人食飯...可以去下好耐冇去...平時好鬼多人o既茶餐廳...
d 飛貼左o係出面....自己攞....自己寫幾多位....完全自助....好搞笑....


終於食到好耐冇食o既叉燒炒蛋飯......好好好好好好食.....


又收到vendor o既野....今次有d生果....都唔錯...健康d....


又係時候要去努力一下.....大半個鐘冇乜停過....雖然係攰....不過感覺好爽...


跟住去左八王子居酒屋.....主要係叫d 小食....唔太飽....反而感覺良好...冇咁滯...



25 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個都煮得幾好食
      其他野都唔太差

      刪除
  2. 八王子同香港國王子有冇關係架呢? (~_^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我喱個皇爺封你做香港腳八掛王子。

      刪除
    2. 等我喱個皇爺封你做香港腳八掛王子。

      刪除
    3. 王子,問你先知喎,係咪你細佬黎?

      刪除
    4. 你幾時升左做皇爺架?

      刪除
  3. 回覆
    1. 不過我第一次見到咁樣
      都唔係好識自己去攞飛

      刪除
  4. 冇八就企喺靚車隔离扒cool魔影番幅香車美型男啦!
    掛住叉燒同雞蛋???淨係掛住食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 圍住晒,行唔到埋去架
      係呀,最緊要係食,唔係掛住乜呀? :p

      刪除
  5. 冇八就企喺靚車隔离扒cool魔影番幅香車美型男啦!
    掛住叉燒同雞蛋???淨係掛住食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇黎係佢啱啱打尿震click多一o野.((((((^_^;)

      刪除
    2. 睇個時間都似,應該朝早起身去廁所

      刪除
    3. 噚日我震咗三次喎!點解唔見咗一次嫁!

      刪除
  6. 趁冇乜人,揸架車出去鍊返轉嘛.

    回覆刪除
  7. 雪菜肉絲同紅腸每日唔用轉下口味!
    自助登記,呢度好多餐館都係咁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔鍾意食紅腸,日日都冇都冇所謂 :)
      我未見過係貼o係個玻璃度,要自己攞架喎,幾得意

      刪除