29 Sep 2013

有好多個星期...冇同阿媽食早餐.....今朝都要做下乖仔..


成朝乜都冇做過....只係訓左o係張床度....直至有少少肚餓....就見到阿媽食緊...我o既最愛..


今晚約左人去尖沙咀....不過未夠鐘....周圍行下.....去左K11....
見到呢set裝調味品o既野....嚇左一跳....泰國都有得賣...價錢平一半咁多...


同朋友去左Brick Lane....食左egg benedict.....好享受呢餐o既食物...更加享受整晚o既傾談..


收到朋友o既小禮物....好開心.....



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我都唔太多野啱買
      不過算係比香港平d

      刪除
  2. 古語有云:身體髮膚受之父母,做乖仔就要小心保重病少啲,唔好等家人擔心啦!
    都叫你喺泰國時血拼濕平,香港租金、人工好貴,港紙又隨美元而眨值。
    個蛋蛋餐好食嫁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔想咁.....
      其實無論平幾多, 我都唔會買, 因為都冇乜用
      好好好好好味

      刪除
  3. Egg Benedict 我又想食~~~
    百力滋呢隻係乜味⋯蘿蔔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家諗起都想再食
      係wasabi味, 我未食, 唔知好唔好味

      刪除
  4. 好多泰國野黎左香港都貴幾倍..為左填補租金...所以我基本已冇係香港消費呢類野, 出遊買齊都有排用...你去睇Franc Franc好多泰國平野都貴到離譜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔止泰國野
      我上次o係韓國見到d 野,o係香港都係貴一倍

      刪除
  5. 下次不如由乖仔自己煮^^

    回覆刪除
  6. 你的最愛 ﹣ 係咪蕃薯??

    回覆刪除
  7. 我上個星期四晚先去完Brick Lane!個SET樽,我係荷蘭見過,覺得貴,最終冇買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又會咁啱 :)
      真係幾貴呀, 就算泰國都賣200蚊港紙, 我都覺得貴

      刪除