21 Sep 2013

雖然酒店o既早餐唔多好食...但一早醒左...都落去食少少啦...


之後再落街行下....見到我好想食o既湯河...結果又食左一碗.....


今日第一站...都依然係食....去左翟道翟側邊個市場食海鮮大餐....正....


食飽之後冇去翟道翟行...反而去左好遠o既地方.....Mega Bangna.....


一個好大o既mall....裡面有好大間o既IKEA....


行左冇耐....我地又坐低食番個tea....


無論身在何處....我都係uniqlo o既fans.....不過其實今次最主要....
係怕香港打風....我要被迫留o係曼谷....又唔夠衫著....要買番件....


之後...我地過番去Terminal 21.....


去到第一件事....就係去按摩....relax下.....


不過掛住按摩....搞到好夜....周圍都冇野食....返到siam d 舖頭都關門....
好辛苦先搵到間港式燒味....但泰國食港式燒味....會有幾難食...都諗到....



10 則留言:

  1. 舖頭已經關門? 一定好夜啦, 唔敢食街邊檔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 連街邊檔都冇呀
      其實只係十點多d
      但乜都冇得食

      刪除
  2. 星期一會打人八號,乜你玩咁耐。
    掛住按摩....搞到好夜.一 按咗三個鐘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後咪返唔到黎囉
      都個幾兩個鐘架

      刪除
  3. 回覆
    1. 咁我有未有咁o既條件
      唔著衫周街走

      刪除
  4. 強風襲港,留意天氣!

    回覆刪除
  5. 海鮮餐正到無朋友⋯
    Uniqlo嘅男裝T又超抵US$5.99入咗2件俾小友!
    樂而忘返⋯攪到無宵夜食?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又平又正,好回味
      泰國呢邊有d減價減到五十蚊港紙咋
      其實唔係宵夜,係晚餐黎,餓到我地死下死下

      刪除