5 Sep 2013

等左咁耐...公司canteen終於有新野....咸牛肉炒蛋多...唔錯唔錯...






經過失敗再嘗試....我終於搬到d 舊blog過黎喇.....真係要讚下自己先得...



lunch time時又落雨....不過好似唔太大...都係想出去行下.....
都係食canteen.....不過呢間貴好多....一個飯做得平時兩個....



呢個vendor真係大手筆...年年送o既野都唔少野.....今年送May姐o既曲奇..



今晚又冇機會做運動....因為阿媽話阿妹就走....所以提早慶中秋...又去食buffet...




16 則留言:

  1. 魚仔好勁!!讚!!
    快D逐個step教下等D blog友唔使搬到頭痕^^

    回覆刪除
  2. 将旧blog搬过来,竟然有这样的事,厉害

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想集中番一齊,所以想想辦法搬過黎

      刪除
  3. 要搵你指教下!

    回覆刪除
  4. 我諗有好多人想問題點搬了, 特別是王子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子聽完我講
      應該會放棄
      繼續人手搬

      刪除
  5. 好叻呀. 而我Y!blog export o既 file等咗一日都未完成.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能你個blog太多字同埋留言
      我個blog主要係相
      用左半日,佢就完成backup

      刪除