2 Sep 2013

今朝一早要返公司做野...所以要買埋早餐返去食..




Yahoo blog開始可以backup....我就諗住backup左先....點知....
咁就出事...一click左之後...原本個blog變成read-only..乜都唔郁得..


又係時候要去睇中醫.....


兩點鐘先o係公司食飯盒....我諗應該算係下午茶先啱....


今晚又冇做運動....返到屋企...阿媽話冇野食....齊齊落樓下食拉麵...


揀左一輪....最終揀左blogger.....幾年前都用過.....估唔到而家又返黎...



舊o既blog過唔到黎blogger....唯有跟yahoo o既方案...migrate過xuite當係封存...




19 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔係
      佢個流程係首先將你yahoo blog backup左先
      不過一backup, 個yahoo blog就會變read-only
      跟住再將yahoo blog migrate過去xuite
      o係xuite果邊係正常運作
      但我由尋日搬到而家, 都未搬完
      暫時未知可唔可以由xuite export 舊blog黎番blogger
      如果唔可以, 我就將d 舊野番o係xuite, 唔會再update, 當係封存

      刪除
    2. 佢幫我搬左去Tumblr不過就無左留言同回復!我篇幅小好快搬好,我都你係當封存!如果要手搬太煩!

      刪除
    3. 好傷心!相片搬唔搬到過新場?

      刪除
    4. 因為d link全部會唔啱
      所以都冇辦法

      刪除
  2. 回覆
    1. 我個個星期都去架啦, 中左有幾奇喎

      刪除
  3. 封存? 你都好少番查老卜啦!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 都唔會, 就咁一個包加一碗細o既通粉啫

      刪除
  5. 去到Xuite后,之前在Yahoo 写的文章和照片,还存在吗?

    我今天午餐也是KFC

    既来之,则安之吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢應該將文章同照片一齊搬過去
      但我唔太鍾意用xuite
      所以新o既文章會o係呢度寫

      刪除
  6. 好煩……唔知點搬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實如果你唔諗住搬舊野過黎
      咁你只要o係呢度開個新blog 咪得
      舊野用yahoo個tool搬去xuite啦

      刪除
    2. 可以搬舊野,當然想啦!但我嘅IT咁差,唔知有冇能力﹖

      刪除
    3. 如果要搬黎呢度
      一d 都唔容易
      我都研究緊
      但一定唔係普通用家做到

      刪除