1 Sep 2013

因為阿媽話想去朗豪坊果邊買D 野....所以今日o既早餐終於唔係果兩間....



跟住再去買月餅.....我最鍾意o既奶皇月餅.....

 


今日個人好攰好攰......但訓o係床上面又訓唔著....成個下晝o係床上面眼光光....


近排o既心頭愛.....Eason o既《任我行》.....成個下晝不停聽住....可能我真係一個頑童....
我明白人大左就有好多包袱好多制肘...不過如果唔係自己想行o既路...我寧願在雨傘外獨行...


唔經唔覺....咁就過左一日.....原來佢地買左壽司返黎做晚餐.....不過我都冇乜胃口...
 

2 則留言:

  1. 月饼盒设计简单,但都很美,贵吗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港o既月餅都幾貴
      普通都要百幾二百蚊一盒

      刪除