13 Sep 2013

食到上左隱添.....



之前借左本書俾同事....佢還番俾我....睇多兩睇...搞到我又好想去一轉大阪...


下晝約左Ray哥食lunch....去左食銀座藏人....


終於有詳細d o既資料....呢間新o既廉航好似好平咁喎....


今晚o既羽毛球堂....唔係好攰....因為阿sir要求o既野...全部做唔到...哈哈哈哈...


落堂之後....同Tim哥去左食本身已經超肥o既燒味飯....仲要加一碟好多油o既薑蓉..


返到屋企...見到今年第三盒o既奶皇月餅....好在我忍到口啫.....


14 則留言:

  1. 我去旅行都坐budget airlines 的, 可以慳左錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大多數時間都係揀budget airlines
      真係慳番唔少

      刪除
  2. 以前我朝朝早餐飲茶杯奶茶都飲到上咗隱,一唔飮就頭痛, 後尾都戒咗。
    機票咁平,忙快啲去日本玩啦!
    阿Sir要救肥鱼跳起扣殺?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又冇你咁嚴重,食得幾次之後,我都唔食喇
      我都想,不過冇錢咋
      咁高難度,邊輪到我去做,留番你啦

      刪除
  3. 半島奶皇月餅應該好正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通咋喎,我始終最鍾意奇華奶皇月餅

      刪除
  4. 阿sir要求你請佢食飯??!!!hahahahahaha

    回覆刪除
  5. 食咁多, 又係時候去睇中醫啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈
      尋晚睇左,只係冇提到啫 :p

      刪除