15 Sep 2013

今日比返工更早起身.....


因為今日約左一班朋友去南丫島行山.....


經過半個鐘o既船程....到左索罟灣啦....


一去到...就要開始行上山.....好在都唔算好辛苦...


繞住菱角山行左個圈之後.....終於到左模達灣.....可以休息一下....


休息左一陣...我地又行番去起點....索罟灣....今日天氣好熱...忍唔住買番條雪條..


Part 1完成左之後....就到食晏o既時候.....大家都覺得好熱...所以只係簡單一餐..


食飽再休息多一陣....就開始part 2....由索罟灣行去榕樹灣....呢段路比較好行...
明明話今日會有雨...只係部份時間有陽光....但依然係咁熱.....


到左洪聖爺灣之後....可能天氣真係太熱...我地又坐低食碗冰凍豆腐花...


再行多半個鐘多d....到左榕樹灣碼頭lu....南丫島一日遊要結束....


出到去中環....有d 肚餓.....所以去左食tea....唔經唔覺...傾下講下...坐左個幾鐘...


唔知點解...今日成日都好想食山竹牛肉....咁啱今晚又唔想食飯...所以買牛肉返屋企做晚餐..



19 則留言:

  1. 忍唔住買番條雪條 - 鍾意食咪買黎食囉,咁大個人,阿妈都唔會理你贺喇。

    豆腐花好滑咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿媽會理架,哈哈哈
      普通啦,不過夠凍

      刪除
  2. 你行完山1,下晝先落左陣雨,個天照住你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地出到中環先落雨
      成朝都曬到七彩

      刪除
  3. 回覆
    1. 路就唔算好多,不過天氣熱,都幾辛苦

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀,難得可以呼吸下新鮮空氣
      不過我要等冇咁熱,先再去行lu

      刪除
    2. BK, 你唔打算整返個位俾我留言了吓...

      刪除
    3. 你黎我個場,恐嚇我o既客人....

      刪除
    4. 你日日都黎嚇我架啦

      刪除
  5. 乜位? 裝番個『神位』, 好驚呀!

    回覆刪除