3 Sep 2013

又係趕頭趕命o既一朝....只可以食快野...



Yahoo Blog變成左read-only....乜野都改唔到...想通知人話搬左都唔得..
好在我靈機一觸.....諗到個blog o既野唔改得, 但冇話我yahoo profile相唔變得嘛..


一行六人出去食lunch....有咁多人唔係咁易搵位....
醒起之前去開間bar....不過原來間bar已經轉左手做泰菜...好在野食都唔差..


 Jay聽日就走....襯今晚再去食餐飯.....


食飽飯....仲有好多時間....帶左佢o係附近行下廟街...同埋去旺角買下野.....


越聽越鍾意....結果都係買左.....近幾年都冇乜買過CD......


21 則留言:

  1. 廟街應該好0岩佢地行.有冇收獲呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都買到d野喎
      100蚊10個公仔usb買番去做手信

      刪除
  2. 回覆
    1. 我而家準備搬埋d舊野過黎
      但好複雜

      刪除
  3. 我見你搬咗囉喎. 點搞架天才!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未得住,仲差少少野,我聽日先搞
      不過太複雜,要將D野轉黎轉去
      又要改CODE,所以好難教你地

      刪除