28 Sep 2013

沉悶o既星期六....自己一個人食早餐...跟住開工....


放工約左Stan去食lunch......去左大有商場一間cafe...


之後再join埋Ivan同埋Tim哥....去左西環打波.......只係一個鐘啫...點解咁攰o既呢...


當然打完波....又係去食食食.....呢間金記好似話係出名....但我又真係睇唔出有乜出名...


今晚o既晚餐.....魚生飯........再加傾左幾個鐘計......



11 則留言:

  1. 出名可能係因為有冰室兩個字.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有孱仔魚呢個名人幫襯嘛! 老闆有問攞魚仔親筆簽名相合照架。

      刪除
    2. 好似話好多年歷史
      我邊算得上名人, 搞一爺你應該出名好多

      刪除
  2. 回覆
    1. 都幾好
      難得間cafe又冇乜人
      坐得舒舒服服

      刪除
  3. 回覆
    1. 有個咁o既廣告咩
      我唔知喎
      只係球場附近冇乜野選擇咋

      刪除
  4. 回覆
    1. 幾忙都好
      我都預留左時間
      等你約我食飯喎.....

      刪除