9 Sep 2014

今日下晝要打波....所以朝早食飽D........



好耐冇試過連續打兩個鐘羽毛球......今日真係盡興......仲好攰添.....


之後又約左朋友去 high tea.........一個坐得好舒服o既地方.....


唔經唔覺.....由三點傾到七點.......都夠鐘食晚飯....所以一齊去我o既飯堂.....稻香....


多謝朋友送o既小禮物......泳褲一條.......我未試啱唔啱著....
不過為左你條泳褲.......我會減下肥....減到啱著為止.....



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢樣野.....好困難喎 :)

      刪除
    2. 可能怕以後呢個blog冇人睇. kakaka

      刪除
    3. 王子, 你應該比你張泳裝照我Post
      咁我個blog應該多好多人睇

      刪除
    4. 搞一爺, 唔好喇
      我驚嚇親佢地

      刪除
    5. 唔信你會大到嚇親人咁厲害喎!

      刪除
    6. 某地方唔知大唔大,年齡一定大.heehee

      刪除
  2. 咁貼身o既禮物,size唔啱都有d尷尬.

    回覆刪除
  3. 點解好似係愛的宣言!果真人月兩圓,祝白頭到老,永結同心。

    回覆刪除