21 Sep 2014

相信都冇其他野好食得過homemade o既早餐.....好窩心.....好好味.....



o係台灣買左D 野比姑姐......今日約左出黎食lunch......


因為好早就食完飯....又冇乜野做.....所以去左cova食個甜品......


食完tea....行一陣....就返屋企......今晚個個都唔返黎食....得我同阿媽....簡簡單單一餐...


收到信.....有間銀行突然將我張信用咭o既額....提升到十幾萬.......
都唔明佢地係用乜野標準......咁睇得起我....有咁高消費力....



14 則留言:

  1. homemade早餐? 你o係人度過夜呀??

    回覆刪除
  2. 早餐啲餐具算唔錯喎!二人世界咁sweet sweet。
    成日出國,我都覺得你係闊少,每月洗十四萬都好閑啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 認真講,如果發生意外俾人盜用咗張卡(由其是外遊),呢個大額就係構成你巨大損失嘅可能,啲奸銀行又唔認數就好危險,用唔哂叫卡中心減低會安心啲!真係唔講得笑架。

      刪除
    2. 我次次去旅行都用好少錢架咋
      邊有資格用十幾萬一個月
      我會打電話去叫佢唔好比咁多我

      刪除
  3. 超 ~ 我有張信用咭個額都有 $ 93000 -

    回覆刪除
  4. 可以打去銀行話唔要咁高 credit limit 架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會呀
      不過佢最討厭係
      佢地成日自己主動加大你個額
      要d 客自己打電話去
      好煩

      刪除
  5. 冇嘢做去咗 cove 食甜品 ! 我今日明日又放假兼冇所事事,所以走入元朗食嘢.感到好 enjoy ! ^^

    回覆刪除
  6. 唔係嗎 !? 紅磡坐西鐵入元朗只需 25 分鐘,何況你住旺角咪仲近 !

    回覆刪除