25 Sep 2014

日日唔係食麵就係食通粉....今朝突然想食粥.....已經好耐好耐冇食過.....



原來公司已經換左D 新o既佈置黎配合套新劇......我都有免費飛....下星期可以去睇....


原本諗住整個米粉當係 lunch.....但我成朝都覺得個人好似好凍咁.....
都係買盒飯食.....暖一暖個身......咁啱遇著個熟o既阿姐....比左好多餸我....


我阿妹過幾日就返英國.....所以阿媽話食番餐.....其實我都唔想食放題食咁多野...不過佢地想..都冇法..



2 則留言:

  1. Mamma Mia我至愛,睇過幾次.
    冇法要食放題>> 你陪坐枱,乜都唔食囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!選擇咁辛苦、食到好悶,不如唔食(早餐),仲多番好多時間添!

      刪除