18 Sep 2014

通常去完旅行...都會休息番一日先返工...
不過為左慳番D假...今日就要開工Lu...




上到canteen...好多野都賣晒...唯有買沙律食...


唔知做乜事...呢兩日隻手好痛...要快D搵醫師救命...


之後約左朋友食飯...聽講過牛屋好多次...
一直都冇機會試...今晚終於食到...



10 則留言:

  1. 個醫師電你呢!有電到啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      但電完好左好多喎

      刪除
    2. 你咁樣係根治唔到架,我諗你好快又要去揾醫師再充電。
      我試過滑鼠手,要換過隻新滑鼠,搬過新位,調整枱櫈高低度遷就我身體先至搞掂,嗰次真係滑鼠同枱櫈嘅問題。
      早前你好似搬番去原位後先至出事。
      我講乜都冇用,個個情況都不同,都係要你自己揾出原因。

      刪除
    3. 其實好簡單
      我只要中左六合彩
      提早退休
      咁就冇事架喇

      刪除
  2. 保重啦,好快又出發!

    回覆刪除
  3. 慳番 D 假,即仲有幾多日假 ? 我仲有十幾日大假 ! ^^

    回覆刪除
  4. 台灣o既秘密一定係幫人打啦. 打到手痛.......
    (手打魚蛋地下工場)

    回覆刪除
    回覆
    1. 台灣興食魚蛋咩
      係都係貢丸啦
      傻瓜

      刪除