24 Sep 2014

今日好早就返到公司.....上canteen慢慢食個早餐.....



又係要食番少D o既時候........今日o既lunch ........ 沙律 + 麥皮......


約左朋友食晚飯......佢提議去Baby Cafe.....其實我都係第一次去.......
之前聽朋友講...話佢價錢唔太貴....野食都唔差.....原來都係真.....下次可以再幫襯..


之後去睇.....移動迷宮......之前睇左故事簡介....唔係好明佢講乜.....
睇完套戲.....其實我都依然唔係好明佢想講乜.....不過我覺得套戲幾特別...幾好睇..



13 則留言:

  1. 寫到咁唔肯定,好似個朋友成日呃你。
    就係想你唔太明,等你再睇多次,賺多啲囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁好唔好食係好主觀
      都係要自己食過先知
      話唔定佢會拍第二集呢

      刪除
  2. 想光顧BABY好耐,但都無試過!

    回覆刪除
  3. baby cafe 係邊架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我尋晚係去isquare
      我知旺角朗豪坊都有間

      刪除
  4. Baby cafe...我以為你超齡.

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子好OUT,唔知黃夏蕙 年屆79歲,獲網民封為「夏蕙BB」,快啲睇佢最新廣告啦!

      刪除
    2. 搞一爺
      你有所不知
      王子後宮果d baby 好young 架

      刪除
    3. 夏蕙BB睇咗啦. 見到都發惡夢.
      魚仔>用番你o個句 "唔好成日將你d 幻想加o係人地身上喎"

      刪除