4 Sep 2014

今朝繼續食少D ...........



早兩年申請o既信用咭.......簽夠數攞welcome offer就放埋左一邊......
點知原來佢兩年都冇入D 積分比我.....好在我所有野都有留底....追番佢入比我...


lunch食兩餸飯少飯.......餸揀左豆腐同埋菜.....夠清喇卦.....


之後再加過飯後果..........


可惜今晚屋企要做節.....點都走唔甩......食食食.....



4 則留言:

  1. 回覆
    1. 有呀
      我就係知道銀行d 野好亂
      隨時要攞番出黎拗數

      刪除
  2. 我朝朝早都係食Muesli嘅健康早餐架。
    睇怕你袋蘋果應該食晒,今日要買過生果。蘋果喺三點三午茶食健康過炸雞脾好多。
    做節唔會即慶喎!你應該早幾日前都知道架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你係咪想講你朝朝都食得好健康呢
      我都知, 不過有時係忍唔到口啫
      所以我早幾日咪開始食少d 囉, 你冇留意咩 :p

      刪除