27 Sep 2014

阿媽之前話想食 Super Sandwiches嘅早餐 ...所以今朝去左食...




下晝約左打羽毛球...不過之前又有其他野要做...趕到我死...


打完波...當然係去食tea...


今晚約左朋友去坑口村食飯...自從冇喺科大返工...
已經好幾年冇黎過....好懷念呢個地方...


之後再去聰嫂食甜品...


收到一份小禮物...好鍾意...好開心...



2 則留言:

  1. 時間過得真快,又諗番起黃毛小子時期啲樂與苦。
    杏仁糊同芝麻糊味道好鬼香,又有營養我都好鍾意食,仲喺屋企自己整,衰在熱量高要限量進囗。
    仲乜成日要朋友破費送咁厚禮架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      你同我都年紀大喇
      我又好少自己O係屋企整甜品, 因為懶 :P
      我冇成日叫人送野比我喎

      刪除