17 Sep 2014

之前睇到話有十間台北必食o既早餐店...今日朋友帶左我去其中一間....
不過其實好似又冇想像中咁好食...........總係覺得台灣o既西餐都係差少少...



食飽之後....就去shopping.....但其實主要係幫人買野多....


每次去台灣例牌做o既野.........食牛肉麵.......其實之前都去過呢一間.....
不過.....我一直都只係以鐵皮屋黎稱呼佢....原來佢有名架喎.....老王記....


朋友突然間提議去一個地方........其實我從來都未去過.....都好想去.....
不過我就唔打算o係度講..........係秘密........唔係衰野黎架........搞一爺同王子唔好作故仔呀..


仲有D 時間.......去飲杯野.....坐下.....先返朋友屋企攞行李........


五日過得真係快........要走LU.......


諗起D 飛機餐咁難食.......都係o係機場食飽先上機........


再見喇....台北.....



16 則留言:

  1. 西餐都係差少少...即係差咗邊啲少少野呢?
    ........係秘密........唔係衰野黎架......咁我收筆唔寫呢part。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇香港果D 咁好食囉
      咁就乖喇

      刪除
    2. 我咁乖,獎勵呢?
      讚多兩句等我開心啲!哈哈!

      刪除
    3. 鬧少左你兩句咪己經係獎勵

      刪除
  2. 咁快就返工?好攰呵 ~ 唔休息多一日!^_^

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 其實又唔係D 乜野事
      只係朋友講得啱
      唔應該咁高調講

      刪除
  4. 身有C. 越話唔係衰野就越係.

    回覆刪除
  5. 秘密?去參觀另一家地x油廠?

    回覆刪除
  6. 一次旅程的終結又是另一次的開始~~~~~best wishes!!^^

    回覆刪除