15 Sep 2014

民宿包埋早餐...所以訓醒就有人煮野比我地食...




比左咁多錢...要好好喺民宿享受下...所以決定今朝hea足一朝...


退房之後...去左呢個林業文化園區行下...好大好舒服...


原本想食宜蘭出名嘅櫻桃鴨...但去左幾間...
唔係冇位就冇開...都係無緣...求其食D野算...


之後就返台北...因為要幫人買野...所以去新光三越...
見到D肉乾咁正...忍唔住買D做下午茶...


返朋友屋企放低D野...休息一陣...就出去食晚飯...
去左天母區一座山上面嘅餐廳...夜景真係好靚...


喺宜蘭呢兩日真係好熱...我諗我地有少少中暑...
好在我身在遠方都冇忘記醫師嘅說話...西瓜皮水可以解暑...



8 則留言:

  1. 希望你可以食到櫻桃鴨啦, 這種鴨是英國品種 (cherry valley duck),唔肥又唔 so!

    回覆刪除
  2. 早餐果碗黑鬼蚊蚊有泡好似可樂係乜味湯?橙黃色果厚片係乜甜糕點呀?
    民宿好有田園氣色又有個靚池景,真係識貨,不過就好貴。
    咁難得,一定要食倒櫻桃鴨呀!
    牛肉乾咁好食應該入多啲貨,送禮自用都好啦!
    你講係中式中暑,同西式中暑醫法唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑木耳湯
      另外果舊就唔知係乜
      一分錢一分貨
      食唔到呀
      我聽日會再去買
      有乜分別

      刪除