8 Aug 2014

雖然呢樣唔係新野.....不過我之前未o係canteen食過....尋日見到同事食...好似好正咁...等我都試試先...



下晝諗住出去買D 野....順便去附近買埋兩餸飯....雖然價錢比我公司canteen貴...但真係好食好多囉..


之前無意中o係一個website睇到呢款錶...但無論香港定日本....都搵唔到....
而家竟然有團購.....尋日自己買完...今日又再幫朋友買埋...其實有時越簡單o既野...反而越靚..


尋日游完水..其實都仲係好攰.....不過....我要堅持......跑得幾耐得幾耐啦...


朋友突然問我今晚有冇時間食飯.....咁啱我又得閑喎......去左稻香食.....
又係抵食o既一餐....每人都係百幾蚊.......D 蟶子皇好大隻......好好味......



4 則留言: