17 Aug 2014

好似好耐冇同阿媽食早餐LU.....



食飽之後....周圍行下......原本上次已經忍手唔買......但今次又見到...真係好靚....都係買啦..

台灣朋友襯有一日假期....由深圳過黎香港玩....原本想帶佢去山頂同埋SOHO....
但聽到有遊行.....都係唔好過去果邊好D 喇.......去尖沙咀食個 lunch 先啦...


今日真係好熱....都係謝絕一切室外活動.....去睇戲好過......呢套 Into the storm好睇.....
唔知點解我睇套套戲都喊o既呢.........唔通我真係咁易被感動?...........


睇完戲...朋友話想食D 甜品......搵左好耐....最後去左許留山.....
其實許留山都真係算係香港名牌....個個遊客都識佢.....不過質素就越來越差囉...


今晚要睇演唱會.....所以食番個early dinner........食飽飽...送埋朋友去車站....就出發去紅館匯合其他朋友..


杜德偉呢個演唱會....我覺得都幾好睇....不過全晚最深刻印象......
反而係...佢同佢個老婆好 sweet.....仲有就係佢唱唱下除剩條三角褲....



8 則留言:

  1. 對波鞋幾正,係邊度買 ? 同幾多錢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. o係波鞋街買咋
      不過唔係間間有
      $799

      刪除
  2. 真係好多人識許留山架,不過真係愈來愈唔似樣,又貴。

    回覆刪除
  3. 喊包!…… 平時凝聚好多鬱結趁機發泄,咁做心理都平衡啲,好架。
    唔睇九把刀 嘅 《等一個人咖啡》
    佢得隻名曲叫……脫掉……咪要做脫星囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時冇乜鬱結咋喎
      我會去睇呀
      五十幾歲仲咁fit, 有條件怕乜脫

      刪除