15 Aug 2014

終於等到星期五喇.......



見到華御結派o既單張.....今期係做沖繩promo....有我鍾意o既苦瓜豚肉.....


骨精朋友之前去完旅行......今晚約出黎比手信我......又係去左稻香食蟶子皇...
真係食極都唔厭.....好好味.....多謝送左一大袋手信比我......


之後當然唔少得去按腳......



8 則留言:

  1. 你朋友真的很喜歡按腳。

    回覆刪除
  2. 我家姐上年一家人,同埋爸爸媽媽去咗日本旅行、都送咗成箱手信俾我!未計媽媽送個 D!😆

    回覆刪除
  3. 一大袋手信咁好! 我都要識你個friend!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你識得我咪夠
      我而家對你好差咩
      你返香港我都請你食腸粉啦

      刪除
  4. 一般人後生時都唔鍾意食苦瓜覺得好苦好似食苦藥咁,喺佢哋老咗條脷突變先覺得苦瓜好甘好好味喎!乜你已經係進入咗老人階段,睇樣又唔多覺喎???

    唯一令我有食物敏感嘅海鮮就係蟶子,一定會肚屙,我唔會批準佢入口。 不過,如果有朝一日便秘,當漏藥食都唔怕有副作用,又幾好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我已經好老,你睇唔出咩?
      蟶子咁好食都唔食得,真係可惜

      刪除