13 Aug 2014

近排D 通粉都煮得好硬....食完之後有D 胃痛....今日轉一轉款...食米粉....



lunch time時落好大雨....大家連canteen都唔想去.....個個都動用自已o既儲備...好在我都有...


心血來潮剃左D 鬚....今朝同個女同事打招呼......好似冇乜特別......
不過下晝從第二個同事口中....先知道....原來當時個女同事根本唔認得我....有冇咁大分別呀..


放工約左朋友o係油麻地食拉麵.....真係幾好食....好想再去食過...


食飽之後...過番尖沙咀....因為未夠鐘睇戲....所以先去食少少甜品....


一個好簡單o既故事.....其實唔係十分催淚....不過眼淚就係不自覺咁流左出黎...
雖然相處o既時間係短左D......但係兩個相愛o既人都叫做曾經一齊開心過...都應該無憾...


睇完戲....又有D 口痕......結果又再去食過....不過味道認真麻麻....



8 則留言:

  1. 原來當時個女同事根本唔認得我....無放上心即係話個女同事睇唔上魚佬囉!
    今日又大食咗,應該同阿邊個一齊撐櫈腳有關係呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不嬲個個都當我透明架啦
      係得你咁重視我, 成日寸我

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈哈
      可能剃左鬚即刻後生左十年 :)

      刪除