6 Aug 2014

晏左返公司....趕唔切慢慢食早餐.....只可以買麵包....



lunch前見落好大雨....大家都唔想出去.....叫外賣啦....


旅行後遺症.....又要去睇中醫......今次仲要拔罐....好痛....


原本諗住之後去做運動....不過拔埋罐....時間都唔早.....
加上又好肚餓.....都係比個借口自已偷多一日懶....去食晚飯...


o係台灣買左本京都旅遊書.....雖然仲有三個幾月先去....不過睇下書都開心.....



9 則留言:

  1. 拔罐,見到也驚,唔會試!
    又出發,真羨慕!十一月京都,可看到紅葉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解驚呢, 我覺得幾有效喎
      我就係想去睇紅葉, 所以先十一月去呀

      刪除
  2. 攰就休息吓,要食番多啲補充能量,瞓番多啲養足精神又去玩過,魚佬好似過梗啲中產退休生活咁悠閒,真戥你開心喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係過緊D 普通人生活咋喎
      我搵錢都好辛苦架

      刪除
    2. 財爺都話自己係中產,我都相信你係平民,咁你一定唔係貧苦大衆ge。
      出黎做野梗係辛苦啦!好正常啫!
      一年去咁多次旅行,真係唔好訴苦喇,好多貧民會好憎你架!

      刪除
    3. 其實只係大家選擇唔同
      有d 人捨得食貴野買貴衫
      而我就留番d 錢黎去旅行
      我唯一同人唔同
      係我識得用唔同方法去儲里數換機票
      其實我都要付出, 所以冇得好羨慕

      刪除
  3. 左邊個係乜包??等我參考吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 拔罐>>>拔咗一個個印,乜in the near future你唔使裸露人前咩?

      刪除
    2. 面頭似雞尾, 裡面係奶皇
      冇所謂啦, 我又唔係sell 我o既外表 :p

      刪除