25 Aug 2014

又到左星期一....又要開工.....



只要登記.....就有五十蚊.....真定假架?...........


大家近排都好捧三餸飯o既場......今日又齊齊上去買.....


有同事話請食下午茶...雖然我唔想食...但都幫手去canteen去買.....阿姐好生面口....
唔係好識我...竟然問我....你買番去地盤同D 工友食呀?......乜我似地盤佬咩 :(


今日係阿媽生日......揀黎揀去....都係返去飯堂食自助餐.......生日快樂....



10 則留言:

  1. 阿姐撩你喎!一定對你有興趣。依家地盤都有好多大學生做野架!



    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係話地盤做野係低微D
      只係我個款點睇都唔似o係地盤做野囉

      刪除
    2. 工程師,地盤文職,監工……衣著同你差不多。

      刪除
    3. 咁你講呢d 又斯文過我好多喎

      刪除
  2. 祝Auntie生日快樂,身體健康。

    回覆刪除
  3. 唔當你逃犯,冇報警都偷笑啦.

    回覆刪除