14 Aug 2014

尋晚竟然完全唔記得較鬧鐘....今朝一醒....已經過晒時.....



已經遲到....冇得選擇.....只有買份三文治做早餐....


好似唔多夠飽.....好在有同事請我食o既日本手信......頂住先...


試過尋日咁大雨......今日都係叫外賣喇.......


放工去左交收.....有朋友幫我搵到杜德偉演唱會o既平飛.....


之後約左日文Miss食晚飯.....我都唔知....原來我地有成一年冇見.....時間真係過得快...



12 則留言:

  1. 手機校定鬧鐘唔駛成日校黎校去咁麻煩,仲唔會漏囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我慣左熄手機訓覺架

      刪除
    2. 有手機喺熄機狀態都會自己開番鬧醒人喎!

      如果無呢個功能,手機都有得校自動開機同自動關機架。

      不過,有人想揾借口瞓多啲就乜都帮佢唔倒啦!

      刪除
    3. 哈哈
      我都係鍾意用我枱頭個鬧鐘多d

      刪除
  2. 真好,可以買到平 "飛"!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 早兩年學過下
      不過只係識得好初級o既野

      刪除
  4. 原來去見miss,唔怪得剃鬚剃返個靚仔look

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全冇關係架喎
      只係剃左佢重新留過

      刪除