24 Aug 2014

約左我九點.....但九點仲o係床度.....乜野人黎呀......係咪想死呀......
原本冇諗住食早餐.....都要去附近美心坐下............



今日o既天氣真係好正.....去左深水灣.......因為游水唔叻......所以去親海灘我都唔敢游水..
但話晒我練習左咁耐......今次放膽沿住D 浮波游出去...差唔多游到出浮台o既距離...好有滿足感..


坐巴士過番去佐敦......好肚餓......先去唯珍食麵....再過隔離佳佳食糖水.....飽飽...


曬完太陽其實都好攰.....返到屋企....訓足個幾鐘......訓醒又夠鐘開飯......


今日真係曬得好勁.......塊面好似飲醉左咁紅卜卜....個身又好明顯有兩節色.....


要快D 消下暑........自己一個人食晒成個珍珠西瓜......



7 則留言:

  1. 吃西瓜消暑,好方法!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我次次游完水曬完太陽都會食西瓜

      刪除
  2. 兩節色....呢個係身體邊個部位呢??

    回覆刪除
  3. 因為你係小人囉!《先小人後君子嘛》君子係要後到架!
    想扮無氣游唔番黎等大隻救生員救?喺泳池練夠氣先去沙灘搏呀,你咁樣好危險駕,好易抽筋同浸襯,因為我試過游咗出浮台唔舒服,等個朋友叫救生員車我番去,果次仲俾浮台蠔壳界損隻腳添。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都係小人架啦
      其實我係夠氣游, 我平時o係泳池都可以連續游到幾個直池, 只係唔夠膽啫 :p

      刪除