11 Aug 2014

又要開工喇......



今日返工第一件要做o既事.....買Sammi演唱會飛......唔知係咪我今日好好彩.....
好容易就入到個website買......之後再入多一次.....幫朋友買埋....都冇問題....


分別收到兩個同事送比我.....來自土耳其同埋大阪o既手信.....多謝....


今日真係心有靈犀.....我同B 都想食南記.......


食完晏....仲有時間.....砌起埋個傻豹 nanoblock.....


放工睇完中醫.....約左朋友o係附近食飯....突然好想食咸牛脷.....所以去左太平館....


一早就食完飯.....飲杯野先再返屋企....



4 則留言:

  1. 再入多一次都冇問題>>我懷疑係冇人去睇喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係喎
      我好多朋友都打唔通電話入唔到個網頁

      刪除
  2. 突然好想食咸牛脷 - 好想French kiss.

    回覆刪除