9 Apr 2014

尋晚訓得麻麻....今朝想飲咖啡....但又想食麥皮...最後整左個咖啡麥皮...



之前join Physical.....送左張美容coupon...差D 唔記得預約添.....
睇落D 名全部都好似好勁咁......都係揀全身按摩....好似穩陣D.....


同埋D 同事出左去食新釗記.....好耐冇食我最愛o既湯飯......


好似變成一個pattern咁.....跑步.....食野.....跑步....食野.....


韓國朋友又黎左香港幫我姑姐做野.....今晚有個空檔....約左佢去稻香食晚飯....
原來而家仲有 1蚊雞呢樣野架喎....仲要係冇任何條款....叫幾多隻都得添...


好多人問我屋企個廁所裝修成點....而家匯報一下個進度.......未完成....不過
有馬桶....有熱水爐....有花曬.....終於可以解決日常需要...唔使去隔離屋借廁所喇..



8 則留言:

  1. 美容院d人又有冇sell你入會呢?

    回覆刪除
  2. 咁下次又滙報下个按摩手勢好唔好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算好, 都唔慌平啦, 我去完第一次, 應該都唔會再去

      刪除
  3. 咁……你點了多少隻雞來吃﹖

    回覆刪除
  4. 去按摩唔好帶信用卞,費事俾人引誘簽約。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係咁耳仔軟, 一定唔會sell到我

      刪除