19 Apr 2014

同阿媽落街食早餐....行左個大圈...都唔知食乜好.....
最後又係去MX.....不過原來而家有米通食喎....耐冇食...又覺得幾好食..



跟住同阿媽去行下街shopping.....不過最後其實乜都買唔到....


下晝過左去深水埗......食腸粉.......


不過今次過去....最主要唔係為左食....而係買左部小米盒子差唔多一個月....都未用到...
就係因為差條電視線......買完即刻返屋企試......點知竟然用唔到....激死.....


公眾假期比較容易book場....今晚可以o係番旺角打.....唔使行咁遠......


打完波....朋友話想去食pizza......California Pizza Kitchen個四人餐都算幾抵...不過食完超飽..



10 則留言:

  1. 你碟腸粉 d 汁多到,好似日式豬扒飯咁 …………!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我只係落左好少甜醬
      下面果D 係豉油黎

      刪除
  2. 睇報導話用小米盒子都係犯法喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩? 我又唔知喎
      我到而家都未用到, 即係冇犯過法啦

      刪除
  3. 甚麼是米通﹖米粉+通粉﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係用米做o既通粉卦
      食落去軟身D

      刪除
  4. 企定定影相咁娘架?叫人偷影你打球威風樣嘛!
    我都想唔知米通係乜?口感似空心烏冬?通粉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未開始打, 又何來打波威風樣
      你去MX 咪有得試囉

      刪除