10 Apr 2014

繼續悶蛋早餐.....超市裡面....有幾盒麥方脆都係差唔多樣...
買呢盒...純粹係因為佢寫住水溶性纖維...希望佢冇厄我啦...



我諗我已經真正成為一個藥煲喇.......唉....


睇完中醫....好自然咁....又去左買飯糰做 lunch.....


今晚冇得做運動.....因為要去食自助餐....幫細佬慶祝生日......
其實我都冇乜胃口食.....我諗今次係有史以黎..我食得最少野o既自助餐...



8 則留言:

  1. 唔夠纖維==》無便便咁大鑊!!!
    買定啲生果放入你個私人細細冷宮,早、午餐喺公司食番個紅蘋果啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似冇咁講過喎
      只係見到佢好似健康D
      所以買啫

      刪除
  2. 嘩 ~ 你屋企個廁所好細 ………… !

    回覆刪除