26 Apr 2014

開工o既星期六....約左B同事一齊食早餐......



做做下野....收到阿媽o既message....話比我知佢去食早餐......
無端端話比我知做乜呢......原來佢以為我仲o係房訓緊....真係搞笑...


放工約左朋友去唱K.....第一次去Red MR....感覺都幾好....
可惜唔知係咪星期六o既關係.....唱左冇幾耐...就比人趕走lu.....


唱K時雖然有tea食...但份量真係少得可憐 ......唱完之後...鬼死咁肚餓....去左食韓國野....


跟住又到左每星期六例牌打波o既時間.....原本四個人雙打....打一個鐘...係好輕鬆...
但係突然有兩個人唔黎......變左單打.....就攰左好多......


打完波應該好肚餓先啱....不過唔知係咪因為之前遲食野o既關係....好似唔多餓...食碗粉就算...
點知原來落order個阿姐唔識乜野係魚扎....總共換左幾次.....先攞到我想要o既野黎....



4 則留言:

  1. 百有唔係魚肚入面果條蟲又點會知道魚佬行踪呀!發信息一啲都唔搞笑喎!好正常啫!我覺得百有俾咗你好大空間,無煩住你喎!好好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係發message搞笑
      只係我一早o係度出出入入嘈住晒
      都冇人知我返左工
      好搞笑啫

      刪除