27 Apr 2014

今朝天氣咁好....訓醒就想去游水.....朱古力永遠都係唔想空肚做運動o既最佳選擇...



深水埗果邊D泳池都未開.....改去我最愛o既泳池.....黃埔大環山.....
人又少......水又乾淨.....仲有無敵海景添.....唯一係位置冇咁方便....


時間啱啱好.....游完水返到旺角....同阿媽食早餐.....


阿媽話要買電器....所以上左去教協.....真係比出面平好多...


游完水好攰....返屋企訓一陣.....不過醒起要買D 旅行用o既野.....所以又出番去...順便食個tea..


六點都未夠....阿媽又話落街食飯.....仲竟然提議話去吉野家添.....真係估佢唔到....


襯今晚得閑.....執定行李先.....



12 則留言:

  1. 你都覺得大環山泳池正,我住附近、可以成日去游水!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀
      我覺得果度真係幾好

      刪除
    2. 我覺得幾正,你屋企最近的泳池在那?如果要搭車都幾煩 …………!

      刪除
    3. 我屋企附近都冇泳池
      一定要坐車去

      刪除
  2. 空肚,飽肚都唔好去游水喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以咪只食一小排朱古力
      飽極有限

      刪除
  3. 咁鍾意周圍去咪入錯行!

    回覆刪除
    回覆
    1. 投左胎添
      如果我係富二代
      咪日日唔使做
      可以周圍飛添

      刪除