1 Apr 2014

近排o既晚飯都好豐富....唯有盡量o係其他時間食少D....



雖然已經過左咁多年....但仍然好似係尋日發生咁.....


又係時候去奉獻.....


睇完中醫...沿途諗下食乜好....最後都係覺得返canteen買最化算....
又想食咖哩薯仔...又想食豆腐....但咁叫又冇菜喎....不如索性要三個餸啦....


香港一出...就已經賣清光......台灣比香港遲推出......可能仲會有得賣.....
唯有麻煩朋友幫我睇下.....終於買到一件......不過未有咁快返到香港...遲D 先有得著...


今晚朋友請我食生日飯.....帶我去左一間好好食o既潮州野.....傾下偈...開開心心又一晚..多謝..
食埋今餐.....今年o既生日飯應該完結....我個肚腩真係去到唔可以容忍o既地步...係時候食少D..



11 則留言:

  1. 我相信生日飯……未完!

    回覆刪除
  2. 係時候食少D>>呢個時候好似都未到咁喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有好多 events 去大食特食。

      刪除
    2. 其實繼續都約左人食飯
      不過我要迫自己食少D

      刪除
  3. 睇醫生除咗金錢嘅奉獻,仲有肉體同精神嘅奉獻,唔係俾咗錢就會好番,係要聽從醫生講去做至會好架。

    回覆刪除
  4. 下次post個「難以容忍」的肚腩來看看XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好快就會冇左架喇.............我會努力

      刪除