17 Apr 2014

尋晚一早訓....為左今日要早D起身book場....等左好耐都未login到...以為冇...好在最後都有驚無險..



返埋今日又放假...都唔想買麵包...費事食唔晒...唯有繼續上canteen....


今朝鬼咁眼訓....但要睇個video tutorial......真係好難挨....


好辛苦撐左一個鐘....出番去...見到pantry有免費pacific coffee...
正當我好開心o既時候....一按落去....原來已經冇晒....搵笨...


不停發掘外賣o既同事....今次又搵到間越南餐廳....呢盒撈濛真係好鬼大盒....食完之後好飽..


近排o既心頭好....孫燕姿o既克卜勒....已經 loop 左好幾個下晝...


病好之後.....又要開始再努力過....


尋晚講完唔算數...今次真架喇....真係清D......牛丸米 + 菜心全走....



6 則留言:

  1. 黑麻麻我就一定瞓著好難捱,我得一招,唯有不停咁抄notes 。
    一早喺聽之前就去斟定杯咖啡啦!遲咗成個鐘乜都俾人飲晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實冇乜野要抄, 因為有powerpoint
      pantry o既咖啡係冇關係, 我地公司冇咖啡供應
      今次係某部門自己叫, 又飲唔晒, 所以益其他人

      刪除
  2. 連放四日假,收可以食下,玩下……

    回覆刪除
  3. 撈濛咁大兜,分d過我好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又啱? 你自己o係奧地利搵材料整囉

      刪除