28 Apr 2014

話咁快又要開工....不過今日心情比平日輕鬆...因為挨埋呢兩日...又可以放假喇...



收到同事o係上海帶番黎o既手信.....雲片糕.....


唔想挨canteen飯盒...又唔想食咁多野....所以我提議出去食米線....有我次次都一定叫o既墨魚鬚..


下晝返到公司....又收到另一位同事送o既日本手信.....近排真係好多人去旅行喎...


咁啱有個朋友過左黎灣仔做野......所以約埋一齊去食飯.......去左廈門街食泰國野....



8 則留言:

  1. 放假,人人出埠!你也不日外遊!

    回覆刪除
  2. 有次係新三陽都見雲片糕, 買左黎食, 好甜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我未開黎食
      因為我見到好大舊
      一開又要即刻食晒佢喎

      刪除
  3. 食魷魚鬚丫,講啲數學字嚇吓你先:
    每100克鱿鱼的胆固醇含量高达615毫克,是肥肉胆固醇含量的40倍、全脂奶的44倍、带鱼的11倍、鸡胸肉的7.7倍、猪瘦肉的7倍、羊瘦肉的6.15、牛瘦肉的6.75倍……
    快啲去做運動呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經有好多人恐嚇左我喇
      得喇得喇
      食少d 囉

      刪除
  4. 近排真係好多人去旅行>> 你都係啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我咁講
      都係想顯得我去旅行係好合理
      唔使比人話我"又"去旅行 :p

      刪除