24 Apr 2014

返工經過見到....原來屋企附近都開爭鮮....以後唔使行咁遠喇.....




次次都比人話我放到D野過期都唔食.....B同事送o既肝醬...今日食喇....未過期架...


今日再叫泰式車仔麵外賣.....上次叫餐太貴.....今次就咁叫個麵算lu.....


o係網上面睇到.....原來日本開左間Snoopy茶屋....好想去呀....不過可惜o係九州...有排都冇機會去..


今日好攰....不過都要堅持.....


我又好想食牛腩麵.....不過今次死忍....忍忍忍忍忍.......鯪魚球啦......


等到頸都長o既廚櫃.....終於送左黎喇.....唔知個廚房幾時整好呢.....



13 則留言:

  1. 睇落你屋企D裝修仲有排整!

    回覆刪除
    回覆

    1. 好在D 房冇整咋
      所以對我影響有限

      刪除
  2. 珍惜食物呀!喱啲可以當下午茶食都得。
    俾咗錢唔去咪蝕晒大本,唔會咁笨吓。
    乜你日日都係跑步咁悶,原來你係唔識玩吓其它重力鍛練架。
    唔駛咁急依家食咁清喎!再過十年口味會變,到時你就會好自然咁食清啲架喇!
    操Fit 啲係想用魔鬼身材去勾引人???

    回覆刪除
    回覆
    1. 下午茶? 可免則免啦
      我一向都冇乜興趣做weight training
      我年紀都唔細, 要開始食清D喇
      操到fit先算啦

      刪除
  3. 幾年前我屋企大裝,足足兩個多月才完工!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 但我屋企唔係大裝修喎
      只係果裝修佬接得太多生意
      所以做唔切 :(

      刪除
    2. 通常裝修都要遲幾日才完工,個裝修師父話幾多搞掂?加多幾日差不多!

      刪除
    3. 但而家係遲左成個月喎

      刪除
    4. 遲咁耐 …………?好過份呵 …………!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀
      我覺得以呢個價錢
      其實真係抵
      難怪成日堆滿晒人

      刪除
  5. 香港好似有SNOOPY CAFE?

    回覆刪除
    回覆

    1. 但我睇日本果間D相
      D野好似精緻好多囉

      刪除