9 Mar 2014

通常每日訓醒....都會開左部電視....不過近幾日開始....因為冇左條天線..所以只可以MyTV..



同阿媽落街食早餐....佢突然話去吉野家.....冇幾何晨早食碗飯.....


之後去左電影中心睇戲.....美味情書.....一套印度片.....講男女主角用飯壺黎傳遞情書...好特別..


戲裡面睇到好多印度o既野食.....好想食....不過附近唔知邊度有.....食住印尼野頂住先啦..


下晝又做宅男....去左鴨療街....好鬼多人....


諗住買番條室內天線可以有番電視睇....點知訊號都係唔多夠強...睇黎仲要買個放大器...


今晚同阿媽兩個人食飯.....去左食壽司....慶祝我生日.....



8 則留言:

  1. 吉野家講明會係福島種米...仲幫襯.
    我尋日都係呢度睇1個葬禮4個失禮..呢套聽日睇.呢期既戲我幾乎睇哂了.
    介紹間印度野你, 好正既...

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啦, 食左先算
      我都想睇1個葬禮4個失禮喎, 不過黎緊未有時間住
      我會搵日去試下

      刪除
    2. 最好睇既係絕地孤軍,12年.

      刪除
    3. 冇時間睇咁多呀
      我黎緊星期六飛喇

      刪除
  2. 有次去日本 住民宿個台彎人老闆介紹早餐去食牛肉飯都好好食,不過,真係冇乜喺早餐時食飯,感覺怪怪。
    晏晝果杯係乜野凍飲?個樣好飲喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去日本食果d 牛肉飯好味好多, 同埋日本朝早都冇乜其他早餐可以選擇
      果杯係菠蘿蜜冰, 我覺得太重椰汁味

      刪除