2 Mar 2014

等極阿媽都未起身....都係自己落街食早餐....



下晝去左行山.....由沙田行去鑽石山.....條路唔難行....
不過今日天氣麻麻....好大霧.....上到山上面.....差唔多伸手不見五指.....
  


行山例牌會做o既野.....食豆花.....


全程大概三個鐘.....行完都只係四點幾.....順道去參觀一下志蓮淨苑.....
其實我都係第一次去.....原來d 建築物都幾靚....好似去左日本咁....


夜晚返屋企食飯....幫手清左雪櫃入面o既存貨.....不過今晚呢個配搭.....
真係奇怪左d 囉......泡菜....韓國年糕....青口.....花膠.....南瓜.....完全係大雜燴...



11 則留言:

  1. 回覆
    1. 佛跳牆都係放好多不同嘅材料,魚仔做嘅咪叫魚跳牆囉!

      刪除
    2. 唔係我整架喎
      我阿媽見個雪櫃有乜就放晒落去咋喎

      刪除
    3. 百有咪乜都有囉!魚仔媽當然用魚字啦!

      刪除
  2. 未去過志蓮,要搵日去一次!

    回覆刪除
  3. 志蓮係咪遊客先去o既呢? 我去幾次都係帶鬼鬼friends.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇乜關係o既
      我覺得真係幾靚
      未去過都值得去行下

      刪除
  4. 中國餐廳有combination rice/noodle,即係乜都有的。若在餐廳收鋪前叫這個,咁的配料就真叫人surprise, like your mum's dinner. 我好多時都張幾歺的剩菜一獲煮,的鬼同事話好香,自己知自己事,難食到死。why I did it. Don't wa nt to waste food!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈
      我地都係被迫食呢d
      因為要趁裝修前清晒雪櫃o既野

      刪除