18 Mar 2014

酒店包埋早餐....野食比想像中好...仲有我喜愛嘅蕃薯...




酒店仲送左張招待券...可以去試茶...
我對茶唔太大興趣...不過多謝果位服務員咁熱情招待...


又係時候要走...


先由溪頭坐巴士到台中...


再由台中坐高鐵去台北...


買左個便當上車做午餐...


去到台北...行李都未放低...第一件事...
就係去睇LINE展覽...有好多好可愛嘅LINE公仔...


之後去朋友屋企放低行李...感謝朋友今晚讓出佢嘅床位...


休息一陣...去左青田街食晚飯...一間好舒服嘅日式餐廳...
好好味嘅甜品...多謝朋友請嘅生日飯...


餐廳附近就係師大夜市...順便過去行下...


見到一間露天嘅上樓吧..我地竟然上去飲花茶..唔係飲酒..有少少怪..剛好朋友嘅朋友喺附近..一齊飲番杯..



3 則留言:

  1. 晨早流流食蕃薯,唔驚朝氣boom boom 香C 人咩!
    個試茶員見倒你喱個靚仔咪特別熱情囉!
    你要朋友打地鋪咁慘呀?
    魚仔咁正氣梗係唔飲花酒啦!
    夜嘛嘛飲茶?唔驚瞓唔著?提神後上床想做乜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 單人床我估冇o野可以做喎.

      刪除
    2. 食野對我黎講, 冇分時間
      其實好多台灣人都好熱情
      佢訓梳化
      係唔識路去飲花酒啫
      我果D只係薄荷茶, 飲左之後係乜都唔會發生嘅

      刪除