11 Mar 2014

近排夜晚都約左人食飯....食得太多....唯有早餐食番少D....



又大一歲喇....生日o既願望....就緊係想中六合彩啦....


下晝同埋 B 同 K 食 lunch.....多謝呢餐 birthday lunch....


有d 飽飽滯滯.....想沖d 花茶飲....但又未買茶隔....好在醒起有Gael哥呢個茶壺....


睇到呢幅圖......覺得真係講得好啱.....


今晚約左姑姐.....食左一個 early birthday dinner......仲收到禮物添....多謝....


跟住再約左朋友食生日宵夜.....多謝朋友幫我完成我o既願望......睇完美味情書呢套戲...可以食到印度野..



10 則留言:

  1. 豐足的一天,祝你年年有今日,身體健康!

    回覆刪除
  2. 中咗1000萬可以提早退休,祝生日心願早日達成。
    要愛自己俾多啲空間,腰圍唔好粗過34吋,健康最緊要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 我都未對六合彩添
      我今晚會去做運動架喇

      刪除
  3. Happy Burthday--又大一歲^++^

    回覆刪除
  4. 有需要時最緊要想起我XXXXD

    回覆刪除