5 Mar 2014

今日o既早餐.....芝士 + 花生醬三文治....簡稱芝醬治....



下晝約左朋友食飯.....所以離開左我最愛o既canteen....去左食delifrance..


一年前已經用里數換左今年七月去東京....不過我突然諗到.....其實我用一樣o既里數...
係可以去多一個地方....所以我打左去改行程....變成東京首爾之旅....好期待....


上次去剪頭髮已經係過年前o既事....真係隔得太耐.....唔去剪唔得....


韓國朋友黎左香港做野....約左我出黎食晚飯.....好耐冇見喇.....今晚可以見面...好開心.....


返到屋企.....發覺又冇左好多野.....睇黎工程應該就快開始.....



6 則留言:

  1. 聽講韓國有一半人係有整容喎,見完你嘅韓國朋友,我真係相信呀!
    厨厠整成個月好唔方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下..我又唔覺喎
      直情係想死, 到時要走過隔離屋

      刪除
  2. 一次旅程去曬兩個潮國,GOOD!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要係可以食日本菜, 又可以食韓國菜 :p

      刪除
  3. 去多一個地方都係同一里數係乜理由架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多mileage programme 都係可以有一次免費o既stopover
      只要係順路, 係可以停一個地方, 里數係一樣

      刪除