15 Mar 2014

五點鐘就起身去機場....去到機場先喺翠華食早餐...




台灣八日之旅....正式開始...


轉眼間...就已經到左高雄...


坐台鐵去台南...同朋友匯合...


到左台南....先去民宿放低行李...
原先以為只係租左一間房...冇想過原來全楝樓我地住晒..


跟住過左去孔廟魅力商圈...食左個蛋酥麵做午餐...


再去附近嘅窄門咖啡飲杯野...門口條走廊真係肥少少都過唔到..


朋友話有間日式茶室叫做衛室茶事....D甜品好好食...
裝修真係好日式...差D以為自己去左日本...


朋友聽到我想食担仔麵...所以帶我去度小月食晚飯...
好滿足...一次過食晒我鍾意嘅担仔麵同肉燥飯...


之後去左神農老街行...喺一間舊屋改建嘅bar飲野...


今日好似冇乜食過蔬菜...所以坐低再食少少野...
一間似大排檔格局嘅餐廳...竟然有 live band....好特別...


6 則留言:

  1. 間民宿是小了點,但裝修看來也不錯!地盡其用!

    回覆刪除
  2. 好似深水埗板間房喎!不過,啱我, 夠慳。幾多銀呀?共用洗手間?
    邊個包咗成棟樓俾你……夜晚想搏乜呢!哈哈!
    過得窄巷咖啡室,即係話魚仔努力無白費。QC PASS fit.
    除咗有担仔麵,其它食倒好地道嘅野,真係實實在在台彎闖盪。正正正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使共用
      佢每次都將全楝租比一個客架咋
      我仲有好多野想食

      刪除
  3. 好彩係窄門咖啡咋,如果係餐廳,食飽咗都唔知出唔出到去.

    回覆刪除
    回覆
    1. 裡面都有野食
      所以我唔敢食咁多囉

      刪除