23 Mar 2014

晨早就出左尖沙咀......去左平時去開o既老地方食早餐.....
平時多數係去食tea....原來早餐佢都整得唔錯....有好多日冇食過港式早餐喇....



咁早出尖沙咀....最主要係因為姑姐之前比左d 換票証我....套戲都差唔多落...
所以要快d 去睇.....套戲都幾好睇.....見到主角最後同家人團聚...我d 眼淚都流左出黎..


睇完戲....o係附近間韓國餐廳食野.....d 野食唔算太差....不過好似唔多正宗...d 味都唔多似樣..


之後返左旺角....見仲有d 時間.....上左新世紀間 Lion Rock飲杯野....
而家終於明白....點解佢叫做 Lion Rock....原來佢真係對住獅子山架....


返屋企休息一陣.....又過左去黃埔.....約左班朋友食泰國野......


之後去紅館睇 C AllStar.......記得以前曾經睇過佢地 live 表演.....之後我同自己講...
如果呢幾個後生仔有一日o係紅館開show...我一定會去睇...果然冇令我失望...good show..



5 則留言: